Tuesday, January 18, 2011

KOKO

Skolan har börjat och jag känner mig inte alls motiverad som jag tidigare var. Även fast boken jag läser är awesome intressant..så känner jag mig bara så jäkla trött. Sovit för lite kanske? Ätit för dåligt kanske?
Well well..
igår hade jag en fin dag. Besökte den nyblivande mamman Nadica och hennes finaste dotter, skolan för lite info och sedan mötte jag upp baby för en middag. Otroligt mysigt. Nu är jag död. Idag var jag förbi bebisen igen med mamma och min mamma som i princip tror att nadica är hennes dotter.. haha köpte en massa grejen till bebisen och henne. :) Plus att hon sk glömde en massa andra grejer till. Nadica min mamma är inte klar med dig. Haha min mamma behandla lillan som om det var hennes dotter. Bytte blöjor på henne två gånger och som sagt köpte en massa fina bebis kläder och när vi snackade om våtservetter sa hon: MEN ja juste det skulle jag köpa. Herrregud, tror min mamma saknar att ha en bebis hemma. :)
Nä, nu ska jag fortsätta plugga och försöka få min mage tyst. Den låter och det är så knäppt tyst här.

No comments:

Post a Comment