Friday, January 14, 2011

LIMA

Jag, om någon älskar ju bara underkläder. Jag menar älskar. Jag har någon slags fetish för snygga underkläder. På sommaren brukar jag ha beslutsångest för jag vet inte vad jag ska ha för typ av skor på mig när jag går ut.. samma sak är det när det kommer till underkläder. Vilken bh, vilka trosor..? Och det är inte så att jag planerar någon extremt händelsefull kväll utan jag älskar att veta att jag har ett par snygga trosor på mig eller en as snygg bh. Man vet aldrig faktiskt, tänka om man blir av med sin as snygga klänning och måste hem i bara underkläder. Okej, sånt hoppas jag verkligen inte händer.
Well well, häromdagen köpte jag mig en aprikosfärgad spetsbh för en billig peng. Otroligt fin. Jag har så mycket underkläder att jag kan börja donera lite tror jag. Köpte en as fin vit bustier från HM men den var för liten väl hemma.. :( fick ge bort den. Den som var sååå fin. attans. Nu är jag på jakt efter de underkläderna Adriana Lima har på sig på bilden. JA tack. och självklart hennes mage.

No comments:

Post a Comment