Tuesday, January 11, 2011


Nu har jag sovit några timmar. Igår tog jag en lång promenad härifrån till medis/skanstull sen påvägen hem gick vi förbi bion och spontant så.. gick vi in där och såg en as bra film som heter The next three days. Den var bra.. Jag gillade den. Värd att se. Sedan på vägen hem så började halva mina kropp göra ont och den andra mådde helt okej? Mina lungor kändes som om de ville ut från min kropp varje gång jag hostade. Helt sjukt. Väl hemma åt jag lite grann och sov. I morse kände jag mig värre och då ringde mamma som jag hoppas skulle komma hit och ta hand om mig.. och sa att hon inte kunde. Det sög balle. Men fick be om hjälp från åsnan. Så nu ligger jag i min säng.. utan någon som helst lust att äta och världens huvudvärk och väntar på honom. Medan så sitter jag och längtar efter att få hitta en sån här fin spets klänning som ser nästan ut som den på bilden och att sommaren ska komma. En sådan spets klänning en oversizedad kavaj och ett par enkla fina klackar. Jag är redo för sommaren. Nu hostar jag upp mina lungor. SKÖNT

No comments:

Post a Comment