Thursday, January 13, 2011

SUMMER

gick igenom lite kläder, sommarkläder som ligger ihop viktiga i påsar.. nu när jag har köpt min resa till Barcelona. Började jag prova en massa och kom fram till en av de mest fina plagg som måste användas i sommar. Här är de:



Den här skinnklänningen köpte jag förra året och har knappast användt den. En gång kanske? Den sitter sjukt fint på och är verkligen figursydd. Varför har jag aldrig användt den? Den ska definitivt jag använda på sommaren och i Barcelona. Klänningen, snygga svarta höga sandaler och en oversize kavaj. ARRIBA!!! Hahaha

en enkel sommaroutfit, toppen piffar upp de slitna shortsen och jag undrar än en gång.. varför jag inte använde den här toppen i somras? Den är hur fin och DYR som helst. Ett måste i sommar.
Den här klänning är IT, men jag kan inte gå runt såhär på stan. Folk i Sthlm stirrar ju redan på allt och alla och om jag går runt med den här klänningen skulle jag ha allas ögon på mig. Men den är så fin. Antagligen en sån klänning man släpper loss med i BARCELONA.



MIN FAVORIT OUTFIT. "Farbrors kavaj" och slitna shorts med en mag-topp och de perfekta galna klackarna. Kan det vara sommar nu? Snälla? Sen ska jag självklart träna magen också. Slimmad inför Barcelona 2011... dvs. BEACH 2011. Hehehe. Det är är ett halvår kvar tills jag åker men kan inte sluta längta som ett svin.

No comments:

Post a Comment