Saturday, April 9, 2011

F

Förstår inte folks problem. Jag hade på mig igår en kort svart klänning med världens uringning på ryggen. Men klänning åker upp helatiden. Nu när jag är på väg hem och strumpbyxorna har gått sönder så glor folk och ba lite kort va? Det värsta var en äcklig fitt xxxxxx till kille som ba är inte det kallt? Jag ba va? Han ba ja med kjolen? Jag ba nej?! O så gick jag.. Då spyr han upp den idiotiska kommentarer och ba aa du visar fittan. ?!?!? Jag har liksom vanliga bruna boots, stumpbyxor (tyvärr sönder) och en lång kofta som täcker mitt ass och min skinnjacka och inte bara det jag har en till tröja på mig. Fyfan vad jag är arg. Vem säger sådär till en person på stan? Hur mycket skada för jag till andra? Ingenting. Folk går fan runt nakna och jag råkar ha trasiga strumpbyxor och den där fittan till xxxx spydde en sån kommentar. Inte undra på att det folkslaget är det värsta jag vet. Usch. Brinn.

No comments:

Post a Comment