Friday, April 8, 2011

Saving my love

Vaknade 6.00, satans tidigt. Efter att jag klippte mig igår, myste jag med johanna med middag och kvällafika. Sedan sov jag hos henne... Vi försökte kolla på filmen Takers. Jag dog nog en aning för mycket. Herregud. Bara snygga killar i filmen. Jay Hernandez/s, Paul Walker, Hayden Christensen (som jag förövrigt är dödskär i. Det där är så min smak av kille. Verkligen.), Michael Ealy, T.I., och så Chris Brown. En film för bara tjejer, killar blir nog lite avundsjuka. LOL. OBS. Jag kanske är fett efter. Så har alla redan sett filmen före mig. Typiskt.
Ja ja, nu sitter jag på hissen på vägen upp till mig och ska faktiskt laga lite frukost och sedan städa lite samt packa träningsväskan. Ska på ZUMBA kl 11.00 innan min lektion börjar kl 13. :) ikväll blir det party. Jag är taggad. Den här veckan har passerat förbi sjukt snabbt. Redan fredag liksom. Nä, nu är jag hemma. Puss

No comments:

Post a Comment