Friday, April 1, 2011

Sovit 30 minuter inatt. Gick o la mig 7 på morgonen och vaknade 7:30 ungefär sen vare bara skynda sig till tentan. Som förövrigt var det lättaste tentan jag har haft hittills. Kändes bra men min magkänsla kan du lura mig också. Efter det var det genomgång på förra kursen hemtenta. Så jag har varit på universitetet sen 9:00 till 15:00 :) inte alls kul. Tur att det finns goda luncher och att pressbyrån, sleven och flera restauranger finns i ett o samma ställe.
Nu är jag på vägen hem och skulle behöva ta en powernap men jag föredrar att träna istället. Det är fredag och jag kommer att dricka ikväll och imorn så måste ha tränat innan. Blir nog bara 40 mins pass. Löpbandet, magövningar och mycket armar. Låter helt överdriven, men betalar jag 440 kr / mån tänker jag inte se ut som ett russin. Tvärtom, satsar på en kille body. Imorse då jag inte kunde sova, spenderade jag 40 minuters med yoga. HELVETE säger jag bara. Det är så svårt. Fick ont i vissa ställen efter det. Jag hat blivit vigare (säger man så) men inte som boken vill :p därför led jag. Även fast jag kämpade och faktiskt emellan åt skrek och undrade varför jag utsätter mi själv för det?! Men fyfan vad det är bra. Så rekommenderas verkligen. Har en yoga bok som är typ överkurs? och pilates bok. Båda har jag snott! HAHA. grym e jag.

No comments:

Post a Comment