Thursday, March 31, 2011


Nu tar jag min tid och skriver lite. Som varje kväll, jag brukar göra. Ibland postar jag och ibland låter jag mina texter ligga kvar i utkastet. Jag gillar att skriva, det är otroligt givande. Ibland orkar inte man ringa en vän och berätta sina tankar? Alla är ju alltid upptagna med sitt eget, och vem är intresserad av mitt liv om inte bara jag själv? Jag har så sjuka tankar, så ibland är det bäst och hålla de hemligt. Vissa iallafall.
Jag har haft en bra dag idag, eller det känns som det. På något konstigt sätt. Jag har haft bra och dåliga dagar på senaste. Liksom 50/50 men på senare tid blir de bara bättre. Antingen för att jag äter bättre än förr och jag tränar mycket nu? Hms. Procenttalet är högre nu. Hihi.
Denna torsdag har jag spenderat med mina böcker, bara mina böcker. Vi har haft kul, väldigt kul. Men fan vad de dödar in hjärna. Imorn är det tenta på statistiken. Vem man än frågar, så är statistiken PAIN IN THE ASS. Jag skojar inte. Fast, idag förstod jag skiten. IDAG och jag har tenta imorn. Good luck säger jag bara. Jag hoppas den här söta Mikaela som har kursen är snäll. Jag hoppas det. För annars blir det F och F vill man inte ha. Att göra omtenta är inget jättefarligt men det blir att plugga ännu en gång till. Jaja, vi får väl se hur mycket jag klarar. Jag ska plugga en timma till sen är det sängen för mig. Jag måste sova 6-7 timmar för att få hjärnan att fungera.

Jag längtar tills imorn, eller till helgen rättare sagt. Jag tror dock inte att jag ska på någon dejt. Ärligt talat, jag pallar inte bry mig. Inte ett dugg. Tänker inte anstränga mina fingrar för att föreslå tid eller plats. ÄH. Min fransyska till vän är på besök i Sthlm imorn och stannar hela helgen. Ska förbi Story Hotel och besöka henne för lite drinkar (host, en öl har man väl råd med) innan det ska jag på inflyttningsfest med några sköna brudar :D efter allt får vi väl se vad som händer och festar loss. Tentan klar och då firar man, att man antingen har lyckats få ett E eller att man ska göra om skiten sen i maj. Haha. Något jag måste komma ihåg imorn är att dricka mycket vatten, ska jobba lördag hela dagen och fyfan.. flera helger det här året bara, har jag mått piss på jobbet. Det är fan sjukt. Så fan inte glömma vatten.
Längtar tills imorn, jag ska ut med alla imorn. Eh, blir säkert jag själv på dansgolvet med ena armen upp den andra håller i väskan och ögonen stängda. japp. DRÄGG TILL MAX.

No comments:

Post a Comment