Saturday, March 12, 2011

finnaly





Äntligen klar med min omtenta. Hoppas att det går bra och att jag blir klar med den lilla kursen. Misslyckas jag igen. Då får jag fan ta och ge mig. Herregud. Hur svårt kan det vara? Men. Salstentor är inte roliga. Det sitter as mycket människor som ska göra olika tentor och skriver olika snabbt, konstiga ljud, går på toa helatiden och kan fan inte sitta still. Lite som jag men jag var ändå ganska tyst. Det här var en omtenta så jag kunde den ganska sådär.. men man får en sån där balckout och kan knappast tänka klart. As jobbigt. Speciellt när tiden bara går och går och gååååår. Nu sitter jag på lantis och väntar på Marre och Natta som jag ska möta, för lite myspys i solen. Det är så fint väder och jag bara blir gladare och gladare av vädret. Dock är jag inte så sugen på att gå ut ikväll. Känner inte för det, men det blir lätt att ändra om jag känner mig rätt. Efter jobbet i en minimal klänning och skyhöga klackar och röda läppar. Haha

No comments:

Post a Comment