Saturday, March 12, 2011

Nu är jag på väg hem. Efter en nykter kväll. Började på East och slutade på Berns. Nära på att spy på allt och alla. Vilka äckliga människor det finns ute och nu menar jag inte personlighetsmässigt utan bara allmänt äckliga. Alltså jag var sååå nära på spy, när jag tänker på hur hemskt synen av allting var mår jag fan dåligt. Jag vill besöka en annan stad. Fått nog av den här. Nog av äckliga lönnfeta killar som verkar ha glömt vart sats eller 24/7 fitness ligger. Jag är inte jätte vältränad men kom igen jag har upptäckt sats. Haha nej men fan jag spyr. Ingen kan förstå hur äcklad jag har blivit denna kväll. Nu ska jag ta bort sminket och lägga mig. Imorn är det prov. Rättare sagt idag. Jag ska klara skiten och sen fira med träning. Kom på mig själv att jag inte alls vill jobba imorn. Usch!

No comments:

Post a Comment