Monday, March 28, 2011

Första gången på en vecka jag sover hemma. Har inte sovit i min sköna säng och har saknat den otroligt. Mina ensamma kvällar och mina pizza stunder. Well well, nu på fredag. SALSTENTA. Jag längtar inte alls. Det är statistik, olika typer av forskning och jag längtar fan inte. Det är fan svårt. Så om fem timmar kommer en vän förbi och hämtar mig för universitets tid. Yes. Den som läser min blogg hörde rätt. Jag ska plugga hela dagen och dessutom ska jag upp tidigt. Sedan ska jag nog klämma in en träningspass på kvällen. Dags och packa träningsväskan. Fan helgen var ju härlig på ngt sätt, träffade och umgicks med mysiga typer. Event med Camila för queens&queers. Gratis sprit är ju alltid ngt otroligt uppskattat haha. Sedan för efterfest eller häng hos Max och brunch med Josssan på strand. Mysigt värre, fast vi somnade nog medan vi åt. Kom hem vid fem på eftermiddagen och däckade. Så trött! Men nu är jag pigg. :) så nu pressade jag några apelsiner och gjorde färskpressad juice mums. Blir ännu svårare att somna men men :/ hoppas solen dyker upp snart. Det har snöat :( as tråkigt! Får väl hoppas plus graderna håller sig resten av veckan. Nu ska jag somna till film eller försöka.

Ps. Igår blev jag uppraggad. Otroligt va? Så i veckan blir det dejt. Eller nej. Den här gången går plugget och träningen före. Så till helgen. Kanske firar tentan med lite dejt :) han va söt. Väldigt roligt hur man kan må dåligt ena dagen över en kille och nästa stund tänka på en annan eller andra. It feels amaaaaazing. (för nu längtar jag efter en viss sötnos) Its time to do it like a dude BITCHES!

No comments:

Post a Comment