Monday, March 7, 2011

hahaha

Pinit eller?
När min vän Nadja fyllde år för ungefär 3 veckor sen, kanske 2? Jaja, det bjöds på en massa mat. Jag menar.. pastasallad med olika kryddor i..allt. Helt sjukt. Men jag har problem med magen, alltså vad jag än äter mår jag dåligt av. Förutom grönsaker, frukter eller vatten. Det är ett allvarligt problem. Jag käkar nu tabletter för jag pallar inte med skiten. Jag ligger ibland hemma och vrider mig och hoppas bara på att inte kräkas (inte alltid men de sker ofta).. jag vet inte vad det beror på. Men min kunniga morsa köpte mig tabletter som hon använda för magen. Om det hjälper, återstår att se. Jaja, jag blir dålig av allt. Men jag älskar mat. Jag älskar mat.. minst två portioner och jag är inte ens mätt. Inte var det jag ville berätta. När jag var på Nadjas tillställning så kände jag hur magen började känna sig lite orolig. Jag tänkte liksom..hmm. fan inte nu. Det är inte så att vi har mys kväll med tjejer.. nej det var killar också. Jag pallar inte bryr mig så jag går på toaletten men väl inne där.. är Halima och Nadja och fixar sig.. så jag kommer in där och ba fan min mage.. fett dålig i magen nu.. men jag glömmer bort att toalettfönstret är öppet och blabblar sönder mig. Sen hör jag Jennifer..:Maria vi hör dig.. hahaha. Alltså jag ville typ spolas ned i toaletten.

No comments:

Post a Comment