Sunday, March 6, 2011

TÖJARE

Alltså jag är så arg på dig. På dig och din fittiga stil. Hur du kan bete dig som du gör. Jag visste att killar var svin. Men aldrig att de var såna svin som du. Finns inga som du. De som lovar saker, som säger de finaste komplimangerna en tjej vill höra, men allt är en lögn. Så mycket lögner. Jag fattar inte. Hur man orkar ljuga för en människa så mycket som du gjorde. Hur orkar man? Hur har man mage? Hur kan man gå vidare med sig själv? Jag fattar inte. Ibland önskar jag att jag kunde vara den där äckliga människan du har inom dig. För att skippa ens tänka på att du har funnits i min värld. Men jag jag kan inte. Jag är för GOD. Jag vill vara där för de människor jag tycker om. Jag vill gärna att de ska veta att de har mig. Oavsett. Mitt ex förstörde min syn på att se på människor men du förstörde all hopp jag hade.Jag som trodde du var från en annan planet. Tvärtom. Du är exakt som alla andra. en äcklig jävla människa. Hemsk. Jag hoppas du blir lycklig med dig själv, för jag vill aldrig ens se ditt ansikte igen. Du är hemskt. Du är en bara en i mängden. en till hemsk person som inte borde ha tillgång till denna värld på det sätter du har. Du borde ha begränsningar. Du är elak. Sån jävla människa. Aldrig vill jag ha med dig att göra. Fyfan, jag börjar gråta för att det är så sorgligt. Hur kunde jag tycka om en sån person? Jag som sänkte mitt ex framför dig.. berätta hur dåligt det hade varit och hur jag aldrig någonsin önskar att gå tillbaka. Du är värre, tusen gånger värre. Mitt ex är guld. Du är BAJS. FYFAN.. jag känner hat. Mer har än besvikelse. Hoppas du är nöjd din idiot FITTA.

No comments:

Post a Comment