Thursday, March 10, 2011

NY START


Jag vet att man borde ha haft den där "nya" starten för ungefär två månader sen. Men ibland måste man ge saker en andra chans, se hur de blir och sedan ta ett beslut. Det har jag gjort. Nu har jag mycket med skolan, jobbsökande, och en massa träning och så umgås med mina vänner. Apviktigt. Men skolan kommer i första hand just nu och jag längtar efter att bara bli klar, få möta sommaren med världens smile och veta att det här året är mitt igen. Att jag kommer att rocka oavsett. Att jag inte längre är ledsen för att den där idioten valde att bete sig som den största röven på denna jord. Nej jag är inte ledsen längre utan jag vet bara att jag är så mycket bättre och att jag är mer stabil än vad han är. Så jag nöjer mig med det och inte nog med det.. Jag är fan snygg. Är i mina bästa år just nu, 22 år gammal och jag vill rocka mitt liv varje dag.
Jag har bara mött osäkra killar på senaste, och oavsett ålder, män/killar kommer alltid att vara osäkra.. mer eller mindre. Den här åsnan jag träffade under 4 månader, han predikade fan mer än vad Jehovas Vittne i Staterna gör. Påpekade en gång att jag verkade lite osäker. Hahaha, look who's in the shit now, ashole. Åtminstone behöver inte jag bete mig som största fittan på stan. Men nu börjar mitt nya liv, jag mår bra, jag längtar och jag är fan inte kär. Det är så skönt, när man kan tänka på tusen killar istället för en. Ni vet, när man ba shiiiit va snygg han va. Två minuter efter kommer den andra in i bilden. Fett nice. Jag har liksom ingen speciell person att tänka på. Mitt fokus är bara på skolan, inget annat. Därför börjar mitt liv nu... förhoppningsvis börjar jag jobba och börjar plugga lite mer än vanligt. Men jag ska bli klar med allt jag behöver bli klar med. Ska försöka inreda min lilla etta lite finare. Unna mig bra saker, umgås med bra folk, göra som jag vill och inte fan bry mig om vad andra tycker. Allt ska ske på mina egna villkor.
Jag tycker fler ska börja tänka så.. man måste vara ego. Spola bort folk som bara är idioter i ens liv. Gör det.
Sommaren är på väg snart, det är F12 feelings som börjar snart, kungsträdgården häng, uteserveringar, jeansshorts, galna varma sommarnätter, nya bekanta, vännerna, parkhäng med dejter?, utomlands, jobb, må bra och fan i mig inte bry sig mer än att man ska leva för dagen.. :D

No comments:

Post a Comment