Thursday, April 14, 2011

Nowdays you have 2 be like a bitch to people otherwise they like slap you in a face.
Jag har aldrig varit trött på att ställa upp för mina vänner. Jag tycker om och ge och förväntar mig som vilken person som helst att mina vänner ska tacka mig dels och göra samma sak för mig. Kanske försöka, att jag vet att de åtminstone försökte. Ärligt talat, vissa personer verkar inte se hur mycket andra gör för en. Därför omvandlas jag till en bitch ibland och seriöst inte pallar bry mig mer. Det lönar sig inte att vara snäll längre. Det är meningslöst! Jag tänker inte ställa upp för folk som knappast visar sig vara tacksamma. Det är den enklaste saken att göra. Jag är 23 år gammal och faktiskt inte har längre lust att vara någons mähä hit och dit. Slut på snällheten. Jag undrar hur mycket hjälp jag får när jag kanske befinner mig i kris? Snälla berätta för mig! Trött på sånt folk. Och nej jag är inte rädd för att utrycka mina känslor utan mer rädd att jag väljer att radera vissa människor totalt för deras attityder och sätt att behandla människor. Tyvärr men man kan faktiskt inte förvänta sig att vännerna ska finnas där till fullo. Däremot ska man vara tacksam för de vännerna man har och för att vissa kanske vill ta på sig ett stort ansvar. Det är inte alla som var ärliga vänner och pålitliga. Vänner växer inte på trä!

No comments:

Post a Comment