Wednesday, April 6, 2011


Nu är jag helt slut. Slut i hjärnan, kroppen och själen. Har varit på skolan idag och gjort mitt. Träffat Joanna för lite mys. Fyfan vad störda vi har varit, helt sjukt. Skrattat sönder på stan, snackat skit, varit chockad/de ännu en gång för allt som händer. Folk slutar alltså aldrig förvåna mig.
Strax ska jag hem till min lilla hörna och sova. Upp tidigt för att hämta ut en massa böcker som har landat hos ICA posten. Jag blir fattig på det här. Längtar bara till sommaren så jag slipper beställa/köpa en massa böcker varje månad. Samma visa börjar i höst iofs, men det tar vi då. Imorn är jag ledig men det ska tydligen bli storm (inte regn eller snö men BLÅSIGT) och det känns mindre kul. Ska dock spendera hela torsdagen hos mina päron, ska försöka hinna med ett morgon pass på förmiddagen. Har bara kört på två/tre timmars promenader på senaste så nu behöver jag sträcka lite på kroppen.
Förövrigt är jag lycklig, fast det går upp och ned. Jag är lycklig att det snart är helg, att min helg är redan planerad. Det känns underbart. Fredag ska jag på restaurang och köra fin middag med en fin vän. Det behövs och det ska bli as mysigt. Senare på kvällen hade vi tänkt att möta upp lite folk och hänga på olika ställen. Vi får se. Lördagen innebär ledighet igen och födelsedagsfest på två olika håll och sedan FET utgång. Det blir kul. Alltid ngt kul som händer. Förra helgen var underbar.. får se om den här blir lika eller ännu bättre!? :D Hoppas på det bästa liksom.

För att hoppa från en sak till en annan så vill jag berätta om att det här året har börjat som en berg o dalbana.. många lyckliga stunder samt olyckliga. Men på den senaste tiden har jag insett att man ska fokusera mycket på sig själv, samt sina vänner och familj. Killar kommer just nu långt ner på listan. Blivit så otroligt äcklad av vissa personer att alla killar dras ned i samma hål. tråkigt. Nu är det dock andra puckar som gäller, vänner och familj och bara ha så kul som möjligt. Det här året är VÅRT, vänner. Vi ska rocka. Längtar tills det blir varmare och tills skolan är över och ännu mer till BARCELONA. helvvetteeeee va kuuuuuuuuuuuuuul.!!!!!

No comments:

Post a Comment