Friday, February 18, 2011

HANDSOME GUY

I mina ögon är du bara, en snygg och jävligt vacker kille. En sån man ser och bara nästan kommer i byxan. Vi träffades ute någon gång, och hett vart det. Men en dag/kväll sågs vi.. Du i dem snyggaste kläderna en kille bara kan ha: skinnjacka, jeans och converse och jag såg nästan exakt likadan ut. Där stod du och väntade medan jag försöker leta efter dig. Du stod där och såg så snygg ut och jag minns än idag hur jag bara ville hoppa på ett ben och SKRIKA av glädje. Glad över att få spendera en sån här tråkig sommar dag med handsome guy. Jag hann aldrig att bli förälskad (bara i ditt utseende), jag var duktig den sommaren på att spärra allt som hade med känslor att göra. För då och nu vet jag att du inte är that kind of guy.. den killen man rättare sagt längtar att få bli tillsammans med. Du är snygg och OJ, mer finns det att säga. Vi hade kul och OM vi hade kul. Den här tråkiga dagen, var inte tråkig. Den innehöll massa kyssar och ännu mera kyssar i regnet och jag kommer ihåg hur blöt den här dagen var. Jag som var shopping sugen fick helt enkelt bortse från det. Spendera den här tråkiga dagen med dig istället. Stå och kyssa dig medan var enda jävla brud stod och kollade på. Kollade på dig och din skönhet, för tro mig du är snygg du. I dina kläder, i din hållning, och ditt jävla FINA leende.
Än idag kan jag få ett jävla leende på läpparna och tänka på hur jävla underbart allting kändes. Jag stod där och du höll om mig och tittade endast på mig. Och gav mig all uppmärksamhet. Medan jag visste exakt hur du är som kille. Det gjorde mig inget, för jag är ingen ängel. Jag njöt och njöt av sällskapet. Stod där och bara undrade SHIT......

No comments:

Post a Comment