Saturday, February 12, 2011

Saturday

Vaknade hemma hos jossan efter att ha sovit i hästens säng. Otroligt. Nästan lika skön som min. Haha. Igår hade vi bästa vänner kvalitets tid med varandra. Vi snacka, skrattade och bästa av allt..Så åt vi tacos. Mums. Idag tog jag en kort promenad med Rivarola till hornstull. Båda insnöade i plugg. Så jag fick ställa in en mysig promenad med Räf för att istället sitta med den här fina häften av papper som handlar om? Familjepolitik i kristider. Hade hellre velat njuta mer av solen och den friska luften. Men icke. Jag måste verkligen börjar med att fredagar går man inte ut, lördag förmiddag/eftermiddag pluggar man och på kvällen så slår man klackar i taket med finaste vännerna. Som ikväll. Vi börjar med förkrök hos mig sen Stures är planerat. Jag Gillar det starkt!! Puss

No comments:

Post a Comment