Monday, February 7, 2011

monday

Hallo.
Idag var det skola igen och det var som vanligt intressant. Bara att jag kom lagom sent till lektionen. Inte bra, råkade missa en del som diskuterades i början på seminariet. Well well. Nu är det bara att läsa en massa böcker igen, ta igen det som inte kunde göras i helgen. Den här veckan innebär plugg plugg och ännu mera plugg. Samt besöka familjen hela vecka. Tvätta står på schema imorn samt dra på en visning för en nyrenoverad etta i hässelby gård. Känns ju så jäkla långt bort. Iochmed att jag bor i en liten etta nu i liljeholmen där jag kan komma iväg till alla ställen (nästan) på så kort tid. Tuben direkt till universitetet och promenad till mina vänner och stan. Får se hur den här lägenheten lockar mig. Sen behöver jag inte få den men WE'LL SEE!

No comments:

Post a Comment