Thursday, February 24, 2011

Weekend

Har inte kunnat sova på hela natten/morgonen. Min näsa har varit täppt. Drömt en massa drömmar. Men den som jag tyckte mest om var: att jag besökte min pojkvän som bodde bredvid min familj i Ecuador? Vi skulle ha myskväll och hans päron var hemma. Men väl hemma hos honom så blev det ngn slags fest. Mina föräldrar var bjudna och jag presenterade Daniel för mina föräldrar. Killen hette daniel och jag minns att han va såå fin. Men han hade stränga föräldrar så vi fick knappast gå utanför huset pga den galna trafiken som man möttes av. Vi skulle tydligen spendera flera dagar med varandra och han hade börjat laga mat. Det var så fint. Så mysigt. Men från ingentans när jag är inne i en liten kiosk så möts jag av en snubbe som är svensk som är kassör? Jättekonstigt! Men när jag väl vaknade av drömmen var jag helt kär? Haha jaja. Vettesatan hur jag ska göra med plugget. Min näsa och mitt huvud mår inte bra. Och min kropp? Haha har inte ens mig från sängen sen igår när jag la mig. Vi går väl se! Hahaha

No comments:

Post a Comment