Sunday, February 13, 2011

I'm done!

Igår slog vi klackarna i taket och oj vad jag lider just nu. Sjukt. Vi var hemma hos mig, jag och Halima sen drog vi till Stures. Där ALLA var typ, kändes det som. Det var tråkigt och jobbigt men musiken var som vanligt awesome. Sen kom det en massa drama och då insåg jag hur myycket jag inte pallar kriga eller anstränga mig för ngn kille. Känns så jäkla meningslöst ibland. Fast en står och vill vara med mig och jag inser ännu en gång att jag inte är där längre. Att jag har gått vidare och oavsett hur jävla ledsen personen blir så tänker jag på de gångerna jag led och tappade vikt och framförallt mådde piss. Så dags att vara ego just nu och tänka på att det finns så mycket och så många fler i världen att gå igenom ;)

Jaja, nu ligger jag och Natha med var sin iphone i min säng och har inte sagt ett ord till varandra. Tror att vi kanske ska kommunicera via sms. Hahaha. Det är helt sjukt. Inte sagt ert ord på tio minuter. Jag dör av skratt. Men snart ska vi börja med frukost. Oj oj vad jag är hungrig. Sen så blir det SATS för en massa träning :) awesome!!

No comments:

Post a Comment