Wednesday, February 23, 2011

SLUUUT

Oj, nu är jag slut som en ÅSNA. Vaknade upp imorse kl 07.30 och blev alldeles röd i ansiktet av ett mms jag fick skickat till mobilen. Haha. Jaja, käka frulle sen direkt började jag städa och tog en paus och kollade klart på The Town (är det bara jag som dör för Ben Affleck?) och sen drog jag och började tvätta mina kläder och sen drog jag till skolan, efter skolan tog jag bussen direkt till IKEA och där mötte jag bajsa och sen hem.. fast förbi systemet och handlade lite öl. Eftersom jag tänkte dricka i mina jättestora öl glas som jag köpte på IKEA. Väl hemma, började jag att tvätta igen och diskade en massa. Packade upp saker och fixade lite :) med garderoben. Det var trevligt. Snabbt springa till tuben sen för att göra det sista jobbiga. Och det var att träna. Tränade afrodans igår och idag har jag ont i muskler jag inte trodde fans. haha. Men det är skönt. Så ikväll körde jag otroligt bra. Så nu tänkte jag sova som en liten bajskorv. :D

No comments:

Post a Comment