Friday, December 3, 2010

ASG

Hahahaha, eftersom jag måste vara så fit som möjligt tills nästa onsdag och torsdag så måste jag hålla mig till bra mat och mycket träning. Så nyss tränade jag igen, massa sit-ups, armhävningar (jag är grym på det) och utfall.. sedan körde jag ZUMBA. Herregud. Aldrig garvat så mycket i min ensamhet som jag gjorde nyss.. asso jag suger när det kommer till koreografi. Jag dör. Hahaha. Jag såg ut som en kossa i klackar, fast utan. Jag sprang dit och fick min brors leksaksbil rakt upp i foten och skrek medan jag försökte hänga med dansen. Haha, ni hade inte velat missa min fina dans.. om d ens var en dans. Helt ärligt så känner jag mig som en stel människa som nyss lärt sig vad dans är. Kommer ihåg när jag och Lina var på danceaerobic på SATS. hahaha satsare var jag men jag lyckades inte se bra ut, tvärtom.. asg.

No comments:

Post a Comment