Friday, December 3, 2010

new year

Alltså jag hatar mobilen jag fick låna inne på telenor.. FUCK ME säger jag bara. kör upp ett finger i röven. Blir så lack, ingenting funkar med den. Jag kan bara smsa, ringa och spela :/ WOOOOOW. ajaaaa. Snart är det nyår och jag har ingen aning vad man ska göra.. ja tänker på att bara klä mg fint och äta en fin middag ute.. (själv).. så som Mr Big gör i första sex and the city filmen. Haha. nejdå. Men samtidigt vill jag så gäärna fira den här hemma hos mig i min lilla etta och se på all fyrverkeri. Jag har ju en av sthlms bästa utsikt. Skulle vara grymt. Så sjukt jobbigt att ingen kamera som befinner sig hos mig funkar. suger grymt mycket. Men funderar fan på det och sedan dra ut och festa lite.. frågan är vart ?

1 comment:

  1. ja det kan man saga!!, hur hittade du hit da? im good just living life..what about u girl

    ReplyDelete