Monday, December 6, 2010

Mondaycrush

Måndagar är tråkiga och brukar för det mesta gå satans snabbt, tur det. Helgen flög bara snabbt och så körde en rundtur ute på stan, men fyfan vad tråkigt utelivet är. Allt suger. Jag hoppas på drag nu på lördag på stures..då är det födelsedagskalas a la 309. Hoppas på ltie skön fylla och många sköna människor. Efter det försöka att spara sig till nyårsafton, vad är planerna?

Alltså jag vakna tidigt idag och det var inte frivilligt. Usch. Såg älsklingen ligga kvar i sängen medan jag skulle bege mig ut till snön :/ det gjorde ont.
Igår hade vi en mysig dag, lite sådär kvalitets söndag. Vi vaknade sent, myste i sängen tills man fick liggsår och kände att det var dags och bli människa. Åt en mysig middag ute och sedan handla massa äckel för att baka (jag skulle ju sluta med allt bajs, men det var ju trots allt söndag ;)) och sedan mysa framför tvn. På tal om igår.. herregud vad störda vi var inne på coop.. jag skrattade högt som en hyena och åsnan larvade sig med bacon. Nee, den här människan förgyller mina dagar väldigt rart. Fin. Att veta att någon ligger bredvid en och pratar i sömnen och kramar om en och pussar på en. Känslan är underbar. :)

Nu ska jag dansträna ZUMBA, måste bli av med skinnyfat typen inom mig.

No comments:

Post a Comment