Friday, December 3, 2010

Nickepicke

Nicke när han var 10 veckor, en liten liten valp som nu är den sötrsta och den starkaste vi har i huset i princip. en riktig sömntuta vad han. Still is.

uppe med tuppen denna fina? morgon :) Vet inte hur fin dagen kommer att vara idag men varmare är det iaf, ca 5-6 grader och det hurrar jag för faktiskt. Känns mycket bättre än minus 11 grader. Gick ut en sväng med min hund och rastade honom en snabbis.. vem orkar stå där ute i snön helt nyvaken och leka? inte jag iaf. Well well, väl inne i huset så börjar han tjuta igen och vill gå ut..IGEN? Jag sa: senare idag går vi ut.. och varje gång jag sa ut gjorde han något konstigt med huvudet och ba HUH? :) det såg så jävla kul ut.. Nicke har ju inget dagis på fredagar så han är hemma antingen själv eller så är jag hemma någon sväng under fredagen. Men igår sov jag kvar här.. inte orkade jag ta mig hem sent på kvällen. Inte igår, nej.


No comments:

Post a Comment