Sunday, December 12, 2010

DAG 6 - Min dag

Kära vänner, det är ju inte klokt det här som händer ute på stan. En person som sprängde sig själv och som sprängde en bil. Nu är jag riktigt rädd faktiskt. Rädd om mina nära och kära. Vågar man gå in i några köpcenter nu? :/ Happ.

Min dag igår var otroligt knäpp. Jag hade varit ute dagen innan med natta och Joanna sen begav jag och natta hem till natta för att sova. Jättefulla. På morgonen vaknade jag bakis och mådde kass, sedan hem för ombyte, jobba 4 timmar och sedan på middag på Sturecompagniet med vännerna. Det var riktigt kul men jag var så trött sen innan att jag inte kunde slappna av. Men jag hade kul till och från. Alla var riktigt snygga, tjejerna. Tack Mikaela för en grym kväll. Bra ordnat.
Efter att ha dansat på sofforna och fått riktigt ont i fötterna satte jag mig ned och vilade. Hemgång till mina kära för att sova ihop. Hade varit så längesen vi sågs. Hade saknat honom riktigt mycket.
Det var lite av mig dag igår. Och på jobbet så var jag på topp, kändes riktigt trevligt att jobba. Då är man självklart mycket trevligare mot kunderna. Det är bra. Så var min dag. Inte så otrolig men helt okej.

No comments:

Post a Comment