Wednesday, December 8, 2010

Dag 2 - Min första kärlek - SEN

Min första kärlek.

Vet inte riktigt hur jag ska börja, men min första kärlek som jag för första gången har känt starkt för är en otroligt bra människa som jag i dagsläget inte har nära.
Vi lärde känna varandra via playahead och sedan pratade vi under en lång period innan vi träffades och började dejta. På min födelsedag när jag fyllde 15 år kom han till min praktikplats med en ros och var otroligt gullig(det hade jag nästan glömt bort). Oavsett hur lite vi umgicks, så hann vi komma varandra riktigt nära och vi pratade i princip varje kväll. Jag var typ besatt av honom. Det var faktiskt lite kul. Samtidigt som jag gick vidare med mitt liv genom att träffa andra killar så fanns han där för mig och det var det som gjorde honom till en bra människa. Inte att han var där, utan man kunde räkna med hans trygghet oavsett. Det kan jag nu tänka på och dra ett leende för mig själv och tänka vad sjukt det var. Men det var så härligt så länge det varade och faktikt så kände jag mig kär på den tiden, så därför kan jag kalla honom för min första kärlek. En person jag kunde lita på helt enkelt. Nu är vi mera bekanta och självklart finns facebook men den här "vänskapen" rinner ut i sanden efter flera flera år. Men han är en fin människa som fick mig att skratta och som fick många av mina vänner att skratta. Jag hoppas att han hittar den bästa tjejen som han kan lyckligt vara med i evigheter. PUSS

1 comment: