Thursday, December 9, 2010

SKINNY

Idag har det varit en sån där dag då jag har fått gjort mer än vanligt.
Tidigt på morronen iväg på plåtning, kom hem bytte skor och direkt iväg för träning, tränade som ett svin, nu är jag hemma och lagar middag, städar lite och efter middagen ska jag promenera söder runt och bli SMAL. Jag har kommit in i en fas där jag blir bara träningsnarkoman och måste träna. Tränat väldigt mycket på senaste. Det är ju jättedåligt att det går i våger det här med träning. Men sån är jag. Nu har jag tränat väldigt mycket mage och ben. Jag har märkt att mina ben går ihop lite och jag mår inte så riktigt bra över det.. Även fast det är tecken på att man är kvinna så ska jag få lite smalare ben och magen ska bli trimmad. Mina bröst är jag supernöjd med och min rumpa. Benen ska bli lite smalare. Så jag och Helena ska gå oss smala. Dags och börja tänka på sommaren 2011. Haha, jag älskar kvinnokroppen, verkligen men jag har min drömkropp som jag vill gärna fixa. Lagom smala fina ben och som inte går ihop ;)

Snart går vi oss smala, Helena.

No comments:

Post a Comment