Wednesday, December 1, 2010

SHAME ON YOU

Alltså jag tycker att vissa personer kan vara så sjukt jävla falska, snackar så mycket skit om några sedan är de bästa kompisar. Jag har mina åsikter om vissa människor och jag håller mig fast vid dem och jag vet själv att jag inte kommer att bli någons homegirl osv... men mina åsikter grundas inte pga ingenting utan första intrycket och deras sätt att behandla människor har inte gått hem hos mig.. :/ jajaja.. ibland tänker jag.. om de snackar så mycket skit om de här tjejer/killar till mig... jag undrar hur mycket skitsnack det snackas om mig bakom min rygg? Som min mamma alltid har sagt lita aldrig på någon, förutom än sig själv. Det är sant. Well well, jag undrar vad det snackas om i den gruppen. Hmmss... aja..akta så att inte lögnerna gör era näsor större.

No comments:

Post a Comment