Wednesday, December 8, 2010

onsdag

idag skulle jag plåtas av åsnan by erik. haha, men på förmiddagen säger han att han ligger i sin säng och är sjuk. Så nu har jag bett honom att låsa in sig tills han blir frisk.
Jag och julia, struttade mot staden och jag drog och betala min teleräkning på 1000 kr? fett tragiskt. Sedan drog vi lite på stan och jag drog till Zandra för att fixa mina ögonfransar. Jag är beroende. Förr hade jag helt normala ögonfransar, längden var perfekt. men varför inte långa ögonfransar dygnet runt? Så jag har blivit en liten åsne stamkund hos henne snart.
På vägen hem drog jag förbi clas ohlson och köpte mig en liten rosa vattenkokare, den sista :O jag gillar rosa tallrikar och muggar och köksgrejer men inte kläder. Det är jag lite anti för.. ibland men det är inte jag så mycket... jaja sedan förbi ICA för att handla mat.. så nu är jag sjukt hungrig och ska göra en god middag :) Jag är en kött ätare och entrecote är min favvoo. Nu har jag tänt massa ljus här hemma, ska börja laga mat och dricka lite gott vin :) är sugen på att bara va hemma och njuta av ensamheten innan Julia kommer hem.. haha. Puss

Lina? Du vet väl om att jag gör konstiga ljud ibland när jag tänker och har inget för mig. HAHAHA Julia är VÄRREEE!!!!!

No comments:

Post a Comment